Canon PIXMA MG5350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG5350 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Conquistador 27-02-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG5350

Deze printer irriteert met zijn traagheid, wil je nog snel voor vertrek een routebeschrijving, adres of iets anders printen, dan gaat deze printer toch eerst wel ruim een minuutje rommelen vooraleer ie eraan zal beginnen. Opstartsnelheid vind ik bij deze dramatisch, of zo voelt het allesinds toch aan.
Mogelijkheden zijn voldoende, scannen werkt, WiFi werkt, allemaal zonder al te veel moeite bij het installeren. Het is bovendien nog een mooie printer ook. Hij installeert ook standaard een hele hoop software die je wss toch niet gaat gebruiken, maar dat doen alle merken wel. Al in al voor die prijs geen slechte koop, maar als je niet veel geduld hebt zou ik er toch nog eens over nadenken.

ron scheep 28-02-2013

Volgens mij heb je heb toch niet goed ingesteld!
In de printer instelingen met je de opstart procedure,
Aan passen hij geet nu elke keer de printerkop uitlijnen!
Dat hoeft alleen cij het plaatsen van nieuwe inkt.

FF handleiding door nemen!
Maar ja dat doen we niet, ik weet toch alles?
Bij mij is hij wel erg snel.
Bij draadloos is hij naturlijk trager.

Groet ron